woensdag 20 april 2011

Katja Retsin stopt als VRT omroepster: niet langer exclusief bij Eén

Katja Retsin stopt als VRT omroepster: niet langer exclusief bij Eén.
Katja Retsin stopt als omroepster bij VRT. De vrouw van musicalzanger Jan Schepens gaat freelance aan de slag als presentatrice. Zo wordt ze het gezicht van het programma 'The Bachelor' bij de commerciële concurrent vtm.
"Ik heb altijd zeer graag voor Eén gewerkt, maar ik wil de sprong wagen. Ik vind het echt tijd om nieuwe horizonten op te zoeken. Ik wil graag nieuwe projecten een kans geven", motiveert Katja Retsin haar keuze.
Ten laatste op 1 augustus beëindigt Katja Retsin haar leven als omroepster. Ze sluit wel niet uit dat ze ooit nog programma's zal presenteren op de VRT.
Katja Retsin was op Eén ook één van de gezichten van 'De Rode Loper'.
Katja Retsin heeft dus beslist om freelance te gaan werken als presentatrice. Ze wil haar horizonten verruimen en de vrijheid hebben om voor verschillende projecten, programma's en zenders te presenteren. Daarom stopt ze ten laatste op 1 augustus met haar presentatiewerk als omroepster bij Eén.
Katja Retsin: 'Ik heb altijd zeer graag voor Eén gewerkt, maar ik wil de sprong wagen. Ik vind het echt tijd om nieuwe horizonten op te zoeken. Ik wil graag nieuwe projecten een kans geven. Dit betekent wel dat ik met mijn omroepwerk bij Eén stop. Maar wie weet, presenteer ik daar de komende jaren ook wel één of ander programma. Net zoals ik bij andere zenders programma's wil presenteren.'
Ondertussen is Katja Retsin al met een aantal nieuwe projecten bezig. Eén van die projecten is de presentatie van het nieuwe programma 'The Bachelor' bij vtm. Katja Retsin: 'Ik ben blij dat ik dit programma kan presenteren. Het is nieuw voor mij, zowel het genre als de zender, maar ik weet nu al dat het mij ontzettend zal liggen. Veel kan ik er nu nog niet over vertellen, want we zitten nog in de voorbereidingsfase met het programma.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten