maandag 1 november 2010

Katja Retsin en Jan Schepens in De vakantieplannen van onze BV’s


Katja Retsin en Jan Schepens in De vakantieplannen van onze BV’s.

In de zomermaanden duwen ook heel wat BV’s even op de pauzeknop na een druk werkjaar.

Zo ook Katja Retsin en Jan Schepens. Tijd om even te rusten, quality time door te brengen met het gezin, een reisje te maken, niets te doen…

Wij vroegen aan Sonja Kimpen, Peter Van Asbroeck, Jan en Katja Schepens-Retsin, De Planckaerts, Ann Van Elsen, en Hanne Troonbeeckx wat hun mooie zomerplannen zijn.

Jan Schepens en Katja Retsin: Quality Time met het gezin in Zuid-Frankrijk

“Sinds een paar jaar gaan we met het hele gezin twee weken naar het zuiden van Frankrijk waar we een huisje huren”, aldus Jan.

“Mijn schoonouders en mijn broer en zijn gezin zitten ook in de buurt. Mijn broer heeft twee oudere kinderen en dat klikt wel met mijn dochter.

Vakantie betekent voor de kids veel spelen. Voor ons is die vakantie echt quality time samen doorbrengen.

Katja Retsin en ik gaan met de fiets naar de bakker waar we lekker vers stokbrood gaan kopen. Het ontbijt duurt dan van 9 tot 13u en er gaan (lachend) sloten koffie naar binnen.

We blijven zoveel mogelijk aan ons huisje en het vlakbij gelegen strand.

Alleen als het slecht weer is, maken we eens een uitstapje naar bijvoorbeeld een zwemparadijs.

Maar deze vakantie is voor Katja Retsin en mezelf vooral niets doen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten